Стани служител на Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Мениджър връзки Премиум клиенти, гр. Силистра

Клонова мрежа

Основни задължения:

  • Управление на клиентски портфейл: Ефективно управление и развитие на портфейл от заможни клиенти, с акцент върху дългосрочни взаимоотношения, добавена стойност  и удовлетвореност
  • Активно предлагане на банкови продукти и услуги: Изграждане и поддържане на директен контакт със съществуващи и потенциални заможни клиенти
  • Продажби на кредитни продукти и пакетни програми: Специално разработени за заможни клиенти, с цел удовлетворяване на техните специфични финансови нужди
  • Кръстосани продажби: Предлагане на разнообразни банкови и небанкови продукти и услуги, за максимално удовлетворяване на клиентите
  • Индивидуално консултиране по инвестиционни въпроси: Провеждане на задълбочен анализ на нуждите на всеки клиент и неговия рисков профил, с цел е предоставяне персонализирани инвестиционни решения

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование: Висше икономическо или друго подходящо образование, степен бакалавър.
  • Професионален опит: Предимство е трудов стаж в банкова или финансова институция.
  • Комуникативност и клиентска ориентираност: Отлични умения за комуникация и изграждане на дългосрочни взаимоотношения с клиентите
  • Продажбени умения и проактивност: Способност за ефективни продажби и проактивен подход към клиентите.
  • Работа в екип и индивидуален подход: Умение за работа в екип и индивидуален подход към нуждите на клиентите.
  • Компютърна грамотност: Много добра компютърна грамотност
  • Владеене на английски език: Владеенето на английски език е предимство

Ние предлагаме:

  • Работа във водеща финансова институция с утвърдени традиции и име на пазара
  • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност
  • Атрактивна и гъвкава схема на заплащане, зависеща от постигнатите резултати
  • Възможност за професионално развитие
  • 20+5 дни платен годишен отпуск
    • И още …
      • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец
      • Допълнително здравно осигуряване
      • изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
      • карта Мултиспорт на преференциални цени
      • Wellness програма за нашите служители

Необходими документи за кандидатстване:

Актуална автобиография
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Специалист посрещане на клиенти, гр. Перник

Клонова мрежа

Executive Assistant to the Chief Risk Officer (CRO), Sofia

We are seeking a highly motivated, technically savvy and with attention to details professional to join DSK Bank’s Risk Division as Executive Assistant to the Chief Risk Officer (CRO). As one of the largest and most reputable financial institutions in Bulgaria and part of the OTP Group, DSK Bank is committed to maintain the highest standards of risk management, governance, and regulatory compliance. The Risk Division plays a central role in safeguarding the bank’s stability, ensuring prudent risk-taking, and supporting strategic business decisions through robust risk analysis and oversight. 

This position is key to the smooth and efficient functioning of the CRO’s office and involves direct contribution for a wide range of strategic and operational activities.

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon