
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Специалист посрещане на клиенти, гр. Перник
Клонова мрежа
Основни задължения:
- Посрещане на клиентите, които посещават банковия офис и насочването им към съответните места за обслужване.
- Предоставяне на базова информация за предлаганите от Банката продукти и услуги, включително и оказване на помощ на клиентите при използване на машините, устройствата и приложенията за електронно банкиране.
- Насочване на клиентите към конкретен служител при необходимост от справка и/или подобна информация за продукт/услуга на банката.
- Предоставяне на рекламни материали и демонстриране на предимствата и възможностите на предлаганите услуги от Банката.
- Изпълняване на работните задължения, използвайки съвременни устройства, комуникационни средства и технологии.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – средно образование;
- Умения за комуникация с клиенти за идентифициране на техните потребности от финансови продукти/услуги;
- Много добра компютърна грамотност и познания/познаване на мобилни приложения/социални мрежи;
- Готовност за работа в динамична среда;
За предимство ще се счита:
- Познания в банковото дело и/или използване на електронно банкиране и системи за разплащания;
- Познаване/владеене на чужд език.
Ние предлагаме:
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
- Ваучери за храна в размер на 200лв. на месец
- Допълнително здравно осигуряване
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
- Мултиспорт карта на преференциални цени;
- 20+5 дни платен годишен отпуск;
Необходими документи за кандидатстване:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Специалист посрещане на клиенти, гр. Перник
Клонова мрежа
Executive Assistant to the Chief Risk Officer (CRO), Sofia
We are seeking a highly motivated, technically savvy and with attention to details professional to join DSK Bank’s Risk Division as Executive Assistant to the Chief Risk Officer (CRO). As one of the largest and most reputable financial institutions in Bulgaria and part of the OTP Group, DSK Bank is committed to maintain the highest standards of risk management, governance, and regulatory compliance. The Risk Division plays a central role in safeguarding the bank’s stability, ensuring prudent risk-taking, and supporting strategic business decisions through robust risk analysis and oversight.
This position is key to the smooth and efficient functioning of the CRO’s office and involves direct contribution for a wide range of strategic and operational activities.
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати