Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Мениджър „Ефективност на представянето и управлението на проекти“ (по заместване)
ЦУ София
Основни задължения:
- Поддържане и актуализиране на регистри, бази данни и споделени ресурси в дирекцията.
- Изготвяне на справки, проследяване на бюджети, процеси и проекти.
- Съдействие при вземането на информирани бизнес решения чрез представяне на ясни и точни анализи
- Набавяне, анализ и систематизация на данни за бюджетна рамка, численост, отработени дейности и отчети, свързани с ефективност и оптимизации
- Изготвяне на анализи, справки и препоръки за оптимизация на дейността.
- Участие в работни групи и комисии за подобряване на услугите към вътрешните клиенти.
- Комуникира с всички звена в дирекцията с цел изготвяне на справки, проследяване на процеси, бюджети и проекти.
- Работи по специфични проекти, с цел анализ на вътрешните дейности и процеси.
- Следи за правилното поддържане на структурата на споделеният ресурс на дирекция Логистика.
- Набавя, актуализира, обобщава и предоставя систематизирани данни за дейността на звената в дирекция Логистика като:
- бюджетна рамка и разходи;
- модел на числеността и отработени дейности;
- периодични отчети и възложени отчети за конкретни цели свързани с ефективност и оптимизации.
- Контролира и подпомага:
- изпълнението на всички проекти в обхвата на дейностите на дирекцията.
- набавянето и обобщението на качествените и ключови показатели за продуктивност и ефективност в дирекцията;
- управлението и отчетност на инвестиционни и оперативни бюджети;
- ефективното управление на съществуващите процеси и дейности.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Отлични умения за работа с Excel 365, включително използване на разширени формули и функции.
- Способност за работа с големи обеми данни и оптимизация на файлове.
- Aналитично мислене и способност за бързо разбиране на комплексни проблеми.
- Отлични комуникационни умения и умение за работа в екип.
- Внимание към детайла и организираност при работа с големи обеми данни.
- Ефективно управление на времето и приоритизиране на задачи.
- Гъвкавост и адаптивност към нови инструменти и бизнес изисквания.
- Инициативност и желание за постоянно професионално развитие.
Ние предлагаме:
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец
- 20 + 5 дни платен годишен отпуск
- Бонусна система
- Допълнително здравно осигуряване
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
- Мултиспорт карта на преференциални цени
Необходими документи за кандидатстване:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Executive Assistant to the CIO, Sofia
Head office
Юрисконсулт по трудово право
ЦУ - Трансформация и управление на промяната, Позицията е на договор по заместване, с приблизителна продължителност: 2 години.
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Пишете ни
При въпроси
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати