ИТ позиции

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Мениджър „Ефективност на представянето и управлението на проекти“ (по заместване)

ЦУ София

Основни задължения:

  • Поддържане и актуализиране на регистри, бази данни и споделени ресурси в дирекцията.
  • Изготвяне на справки, проследяване на бюджети, процеси и проекти.
  • Съдействие при вземането на информирани бизнес решения чрез представяне на ясни и точни анализи
  • Набавяне, анализ и систематизация на данни за бюджетна рамка, численост, отработени дейности и отчети, свързани с ефективност и оптимизации
  • Изготвяне на анализи, справки и препоръки за оптимизация на дейността.
  • Участие в работни групи и комисии за подобряване на услугите към вътрешните клиенти.
  • Комуникира с всички звена в дирекцията с цел изготвяне на справки, проследяване на процеси, бюджети и проекти.
  • Работи по специфични проекти, с цел анализ на вътрешните дейности и процеси.
  • Следи за правилното поддържане на  структурата на споделеният ресурс на дирекция Логистика.
  • Набавя, актуализира, обобщава и предоставя систематизирани данни за дейността на звената в дирекция Логистика като:

    -   бюджетна рамка и разходи;

    -    модел на числеността и отработени дейности;

    -    периодични отчети и възложени отчети за конкретни цели свързани с ефективност и оптимизации.

  • Контролира и подпомага:

    -     изпълнението на всички проекти в обхвата на дейностите на дирекцията.

    -     набавянето и обобщението на качествените и ключови показатели за продуктивност и ефективност в дирекцията;

    -     управлението и отчетност на инвестиционни и оперативни бюджети;

    -     ефективното управление на съществуващите процеси и дейности.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Отлични умения за работа с Excel 365, включително използване на разширени формули и функции.
  • Способност за работа с големи обеми данни и оптимизация на файлове.
  • Aналитично мислене и способност за бързо разбиране на комплексни проблеми.
  • Отлични комуникационни умения и умение за работа в екип.
  • Внимание към детайла и организираност при работа с големи обеми данни.
  • Ефективно управление на времето и приоритизиране на задачи.
  • Гъвкавост и адаптивност към нови инструменти и бизнес изисквания.
  • Инициативност и желание за постоянно професионално развитие.

Ние предлагаме:

  • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец
  • 20 + 5 дни платен годишен отпуск
  • Бонусна система
  • Допълнително здравно осигуряване
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
  • Мултиспорт карта на преференциални цени

Необходими документи за кандидатстване:

CV
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Executive Assistant to the CIO, Sofia

Head office

Юрисконсулт по трудово право

ЦУ - Трансформация и управление на промяната, Позицията е на договор по заместване, с приблизителна продължителност: 2 години.

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon