Стани служител на Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Специалист Събиране на вземания – Call center, гр. София

Централно управление

General duties:

  • Извършване на телефонни обаждания към/от клиенти с просрочени вземания с цел изясняване причините за  допуснатото просрочие по ползваните кредитни продукти и за неспазените предходни ангажименти за плащане;
  • Провеждане на ефективни преговори с клиентите за намиране на най-добрите варианти за оздравяване на експозицията;
  • Договаряне на нов срок за плащане на просрочените вземания от страна на задължените лица;
  • Предлагане на възможност за преструктуриране за клиенти с идентифицирани затруднения или невъзможност за редовно обслужване на експозицията си;
  • Поддържане на коректна и достоверна информация в специализирания софтуер на Банката по отношение на отразяване на резултатите от опитите за контакт с клиентите.


Requirements:

  • Образование – средно или висшe;
  • Добра компютърна грамотност;
  • Владеене на английски език на работно ниво;
  • Добри комуникативни умения и опит при работа в екип;
  • Умения за работа в условия на динамична среда;
  • Мотивация за постигане на резултати по предварително определени цели.

DSK Bank offers:

  • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
  • Мулти спорт карта на преференциални цени;
  • 20+5 дни платен годишен отпуск;
  • Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас.

Documents for application:

CV
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Експерт – администриране на агенти

Като член от екипа на Банка ДСК, ти си част от една от най-големите банкови

групи в България, която играе важна роля в създаването и поддържането на клиентски

отношения с водещите компании в страната, както и с няколко милиона индивидуални клиенти.

Защото смятаме, че най-ценният ресурс на Банка ДСК са хората и защото подкрепяме и

насърчаваме кариерното израстване на всички служители.

Senior Data Engineer, Sofia

Head office

Експерт Управление на достъпи - София/Варна

Централно управление

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon