
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Специалист Събиране на вземания – Call center, гр. София
Централно управление
General duties:
- Извършване на телефонни обаждания към/от клиенти с просрочени вземания с цел изясняване причините за допуснатото просрочие по ползваните кредитни продукти и за неспазените предходни ангажименти за плащане;
- Провеждане на ефективни преговори с клиентите за намиране на най-добрите варианти за оздравяване на експозицията;
- Договаряне на нов срок за плащане на просрочените вземания от страна на задължените лица;
- Предлагане на възможност за преструктуриране за клиенти с идентифицирани затруднения или невъзможност за редовно обслужване на експозицията си;
- Поддържане на коректна и достоверна информация в специализирания софтуер на Банката по отношение на отразяване на резултатите от опитите за контакт с клиентите.
Requirements:
- Образование – средно или висшe;
- Добра компютърна грамотност;
- Владеене на английски език на работно ниво;
- Добри комуникативни умения и опит при работа в екип;
- Умения за работа в условия на динамична среда;
- Мотивация за постигане на резултати по предварително определени цели.
DSK Bank offers:
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
- Мулти спорт карта на преференциални цени;
- 20+5 дни платен годишен отпуск;
- Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас.
Documents for application:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Експерт – администриране на агенти
Като член от екипа на Банка ДСК, ти си част от една от най-големите банкови
групи в България, която играе важна роля в създаването и поддържането на клиентски
отношения с водещите компании в страната, както и с няколко милиона индивидуални клиенти.
Защото смятаме, че най-ценният ресурс на Банка ДСК са хората и защото подкрепяме и
насърчаваме кариерното израстване на всички служители.
Senior Data Engineer, Sofia
Head office
Експерт Управление на достъпи - София/Варна
Централно управление
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати