ИТ позиции

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

IT Process Manager, Sofia/Varna

Head office

Основни задължения:

  • Организира разработване, внедряване и оптимизиране на ИТ процеси (напр. инцидент мениджмънт, промяна, конфигурация, проблем мениджмънт и др.).
  • Организира разработване, внедряване и оптимизиране на отчети по следене на показатели за ИТ услугите като, наличност, производителност, SLA и др. в Power BI.
  • Анализиране на ключови показатели за ефективност (KPIs) и нива на обслужване (SLAs).
  • Организира подобряване на ИТ процесите и намаляване на рисковете;
  • Познаване на рамки като ITIL, COBIT,
  • Сътрудничество с различни ИТ и бизнес екипи за осигуряване на съгласуваност между ИТ услугите и бизнес целите. Поддържане на комуникация между технически и бизнес заинтересовани страни;
  • Анализиране и внедряване на възможности за автоматизация на рутинни процеси.
  • Познаване на инструменти като BMC Remedy, Power BI и др.
  • Изготвяне на обучения за служители относно нови процеси и инструменти.
  • Организиране на поддържа и актуализира документация, процедури и ръководства.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Висше – техническо/математическо, образователна степен магистър или бакалавър.
  • Windows компютърна грамотност;
  • Работа с Microsoft 365 / Power BI;
  • Опит с ITSM система (напр. Remedy / Sеrvicenow) ще се счита за предимство;
  • Отлични аналитични и организационни умения.
  • Умения за работа в екип и междуфункционална координация.
  • Способност за работа под напрежение и управление на приоритети.
  • Добри комуникационни умения – писмено и устно.
  • За предимство ще се счита:
    o ползване на английски език;
    o стаж по специалността - опит в управление на ИТ процеси или ИТ услуги;
    o опит от работа в ITSM;
    o познания по ITIL (сертификация);

Ние предлагаме:

  • Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
  • Възможност за професионално развитие и израстване в личен и професионален план;
  • Работа в динамична среда, атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от резултатите;
  • Ваучери за храна;
  • Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • 20 + 5 дни платен годишен отпуск;
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
  • Мултиспорт карта на преференциални цени.

Необходими документи за кандидатстване:

CV
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Банков касиер - преброител, гр. Варна

Касов център Варна - Атрактивно брутно възнаграждение над средното за пазара

IT Process Manager, Sofia/Varna

Head office

Demand Manager, Varna

Head office

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon