Стани служител на Банка ДСК

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Експерт в Дирекция „Дистанционно Обслужване на вътрешните потребители (Help Desk)“, София/Варна

Централно управление

General duties:

  • Администриране на процеси в ITSM системата на Банка ДСК;
  • Създаване, промяна и поддържане на заявки, работни задачи, свързани с услугите предлагане през ITSM системата.
  • Приема по телефон, електронна поща и специализиран софтуер, информация за възникнали инциденти и заявки за планови задачи;
  • Регистрира в специализирано приложение постъпилите по електронна поща, телефон и специализиран софтуер инциденти и работни задачи;
  • Проверява и потвърждава достоверността и достатъчността на описанието на самостоятелно регистрирани от потребителите инциденти и планови задачи;
  • Решава типови инциденти и работни задачи;
  • Наблюдава дали инцидентите се решават навреме и при необходимост извършва ескалация;
  • Комуникира със заявителите на инциденти, за да установи дали тяхната работа е възстановена;
  • Участва в създаване и актуализация на инструкции свързани с управление и решаване на инциденти;
  • Осъществява предаване на данни към поделенията и външните контрагенти на Банката чрез електронна поща;
  • Поддържане на високо ниво на удовлетвореност при обслужване на потребителите;
  • Участва в обучения, свързани с въвеждането на нови приложения и системи, пилотни проекти и тяхното внедряване.

Requirements:

  • Висше – техническо/икономическо/математическо, образователна степен магистър или бакалавър.
  • Windows компютърна грамотност;
  • Работа с Microsoft 365 / Power BI;
  • Опит с администрация и поддръжка на ITSM система (напр. Remedy / Snow);
  • Да притежава психическа и поведенческа стабилност при стресови ситуации, аналитично мислене, комуникативност, умение за работа в екип, желание да усвоява нови знания и умения за услуги и практики;
  • Възможност за работа при удължено работно време и сменен режим;
  • За предимство ще се счита:
  • ползване на английски език;
  • стаж по специалността - трудов стаж във финансова институция или ;
  • опит от работа в Help Desk / Service Desk

DSK Bank offers:

  • Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
  • Ваучери за храна на стойност 200 лв на месец;
  • 20 + 5 дни платен годишен отпуск;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Ползване на преференциални условия за жилищни и ипотечни кредити.
  • Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати;
  • Възможност за работа от вкъщи (в определени случаи);
  • Преференциални условия за Мултиспорт / КуулФит карта;
  • Отстъпки в редица големи компании;
  • Вътрешни обучения и академии;
  • Бонус „Препоръчай приятел“.

Documents for application:

  • Актуална автобиография
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Senior Data Engineer, Sofia

Head office

Експерт Управление на достъпи - София/Варна

Централно управление

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon