
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Инспектор Събиране на вземания в секция „Късни просрочени вземания“, гр. Хасково
Централно управление
Основни задължения:
- Управление и събираемост на експозиции на физически лица с просрочени в съдебна фаза кредити;
Анализ на новопостъпилите случаи; - Провеждане на телефонни разговори с длъжници, съдлъжници, поръчители;
- Осъществяване на срещи с длъжници в офис на Банката, с цел изясняване на възможностите за погасяване на просрочени вземания с фокус към преговори за преструктуриране и/или разсрочване на задълженията, доброволна реализация на обезпеченията по ипотечните кредити;
- Изготвяне на предложения за преструктуриране и/или сключване на извънсъдебни споразумения след анализ на състоянието на задължените лица, възможността за обезпечаване на дълга; състоянието на кредитната обезпечена експозиция на длъжника и достатъчност на обезпечението при обезпечени вземания и др.;
- Изготвяне на договори, допълнителни споразумения, анекси към договор за кредит или други договори с клиенти, съобразно параметри на одобрено предложение и в изпълнение на съответното решение на компетентен орган;
- Проследяване на спазването на сключените споразумения по просрочени вземания;
- Преговаряне с длъжници за извършване на доброволни продажби;
- Генериране на заявки за посещение на адрес на задължените лица от Мобилен Агент или от Инспектор събиране на вземания в присъствието и на Ръководител Екип.;
- Участие в изготвянето на отговори по постъпили жалби, молби и други документи, свързани с управлението на възложения му за събиране просрочен портфейл.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование– висше; образователно-квалификационна степен бакалавър, специалност с икономическа насоченост;
- Професионален опит– минимум 2 (две) години трудов стаж в банковата/финансовата сфера; с предимство в звена, извършващи кредитиране на граждани и МСП и/или събиране на просрочени задължения;
- Теоретически и практически познания в областта на банковото дело;
- Лоялност, аналитично мислене, умения за самостоятелна работа и в екип, много добри комуникативни умения, умения за водене на преговори, способност за предлагане на бързи и правилни решения;
- Много добра компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Владеене на английски език (писмено и говоримо) ниво В2
Ние предлагаме:
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Бонусна система;
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
- Мултиспорт карта на преференциални цени;
- 20+5 дни платен годишен отпуск;
- Позитивна и динамична среда и многобройни възможности за кариерно развитие;
- Допълнителен бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас.
Необходими документи за кандидатстване:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
IT Business Analyst, Varna
Head office
IT Business Analyst, Sofia
Head office
Junior Product owner – Bancassurance, Sofia
Head office
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати