
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Консултант - Контактен център, Eкип за спестовни и инвестиционни продукти, гр. Враца
Централно Управление - Банкиране на дребно
Основни задължения:
- Приемаш входящи обаждания от клиенти и им оказваш съдействие по различни въпроси за спестовни и инвестиционни продукти
- Отговаряш на запитвания, получени по електронна поща
- Събираш и обобщаваш обратната връзка на клиентите
- Участваш активно в комуникацията с колеги, осигурявайки коректна и компетентна обратна връзка
- Прилагаш знанията и уменията си в ежедневната си работа
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – средно или висше
- Добра компютърна грамотност
- Владеене на английски език на работно ниво
- Добри комуникативни умения и опит при работа в екип и/или в Контактен център
- Търговски усет и желание за развитие
Ние предлагаме:
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец
- Бонусна система за допълнително възнаграждение
- Допълнително здравно осигуряване
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
- Мулти спорт карта на преференциални цени
- 20+5 дни платен годишен отпуск
- Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас
Необходими документи за кандидатстване:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Отговорник на офис, гр. Пловдив
Клонова мрежа
Консултант Индивидуално банкиране, Клон Севлиево
Клонова мрежа
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати