Уведомление за промяна в Общите условия на „Банка ДСК“ АД за предостаяне на платежни услуги за бизнес клиенти в сила от 11.11.2022 г.
Уважаеми клиенти,
Уведомяваме Ви, че считано от 11.11.2022 г. влизат в сила изменения в Общите условия на Банка ДСК АД за продостяване на платежни услуги за бизнес клиенти.
От посочената дата банката преустановява предлагането и приемането на Call Code като средство за достъп до услуги, предоставяни чрез Call Center. В тази връзка банката прекратява предлагането на услугите, достъпни с Call Code, в това число и възможността за получаване на информация за наличност, движение и извършени платежни операции по сметки на бизнес клиенти чрез Call Center.
Както и до момента, чрез телефонния център на банката, бизнес клиентите ще могат да получават информация за предлаганите от банката продукти и услуги, както и помощ при използване на банкови продукти, за които не е необходима идентификация с Call Code.
С всички промени и пълния текст на Общите условия може да се запознаете на интернет страницата на Банка ДСК на адрес https://dskbank.bg, както и във всеки офис на банката. При поискване, Общите условия се предоставят и на хартиен носител.
С уважение,
Екипът на Банка ДСК