новини

Новини и промоции, стр. 36

Актуална информация за Банка ДСК

  • Уведомление на Борика до картодържателите

    ВАЖНО ! БОРИКА УВЕДОМЯВА КАРТОДЪРЖАТЕЛИТЕ, клиенти на местни банки, че има информация за получени фалшиви съобщения по електронната поща, които претендират да са изпратени от БОРИКА, с които се изискват данни на картодържатели, включващи: име на картодържателя, ПИН код, ЕГН, номер на карта и други лични данни, свързани с картодържателя и картата. 
    БОРИКА също иска да уведоми картодържателите, че по никакъв повод такива данни не се изискват по този начин от банката-издател или от БОРИКА и в тази връзка напомня и предупреждава картодържателите да не предоставят такива данни при никакви обстоятелства, дори ако данните се изискват чрез Интернет сайт, който съдържа логото или наподобява оригиналния сайт на БОРИКА или на банка.

    Прочети повече
  • Резултатите на ОТП надхвърлиха очакванията на анализаторите

    Консолидираната коригирана печалба след данъци на Банка ОТП за първите девет месеца, която е  130.9 млрд. форинта, което е с 25% по-малко за същия период на 2008. 
    Печалбата за третото тримесечие в размер на 45.9 млрд. форинта бележи ръст от 10% спрямо предходното тримесечие, което надмина очакванията на анализаторите. 
    Въпреки неблагоприятната икономическа среда, Група ОТП успя да покаже добра динамика на печалбата от дейността, като стойността на печалбата от дейността за деветмесечието е в размер на  330 млрд. форинта, което е с   31% повече от базисния период.
    Според баланса и отчета за приходи и разходи  основните тенденции са  в синхрон с предварителните очаквания на мениджмънта.

    Прочети повече
  • Финансов център Пловдив на Банка ДСК се премести във временен офис

    Поради преустройство Финансов център Пловдив на Банка ДСК се премести от сградата си на  ул. „Христо Г. Данов” №6 . 
    Новият адрес на  временния офис е на ул. „Райко Даскалов” № 2.
    Офисът ще работи от понеделник до петък от 8.00 до 19.00 часа без прекъсване, а в събота – от 10.00 до 15.00 ч. Телефонът за клиенти е 032/633 270.

    Прочети повече
  • Банка ДСК с две награди

    За шестнадесети път бяха връчени наградите "Банкер на годината", както и призовете "Мениджър на управляващо дружество" и "Мениджър на дружество - инвестиционен посредник", организирано от в. "Банкеръ".

    Прочети повече
  • Промоционална кампания по новооткрити 3, 6 и 12-месечни срочни депозити в лева и евро за бизнес клиенти

    Банка ДСК стартира промоционална кампания по новооткрити 3, 6 и 12-месечни срочни депозити в лева и евро за бизнес клиенти.

    Прочети повече
  • Банка ОТП е „Банка на годината в Унгария 2009” според британското списание The Banker

    Банка ОТП бе обявена за „Банка на годината в Унгария 2009” в традиционния конкурс на авторитетното британско списание The Banker. За 14-и пореден път то излъчва победители в 144 страни по света. В тазгодишното издание на конкурса за редица държави не бяха излъчени победители.

    Прочети повече
  • Банка ДСК предлага промоционални лихви по срочни влогове и депозити в лева, евро и щатски долари на физически лица

                 
    От 4 януари т.г. Банка ДСК стартира промоционална кампания по срочни влогове и по виртуални срочни депозити в лева, евро и щатски долари за физически лица. Тя ще продължи до 29 януари 2010 г. включително.
    Кампанията обхваща
    - всички новооткрити през този период срочни влогове за срок от 1, 3, 6 и 12 месеца,
    - новооткрити виртуални срочни депозити за срок от 1, 3, 6 и 12 месеца
    - новооткрити срочни влогове ДСК Аванс за срок от 1, 3, 6 и 12 месеца.
    - новооткрити срочни влогове ДСК Ритъм

    Прочети повече
  • Банка ДСК и веригата магазини CBA пуснаха нова клубна кредитна карта

    Банка ДСК и веригата магазини CBA пуснаха от 21 декември т.г. уникална по рода си ко-брандирана клубна кредитна карта ДСК-CBA.  Тя замества изцяло клубната карта CBA Клуб. Всички натрупани до момента от клиентите на тази търговска верига отстъпки по клубната карта се запазват и се прехвърлят на новата .
    ДСК-CBA е кредитна карта MasterCard и осигурява на клиентите всички привилегии на картите с това лого както в България, така и в чужбина. С нея може да се теглят пари в брой, да се плаща в магазини, да се пазарува в интернет, да се правят резервации в хотели, на самолетни билети, да се наема кола, да се плащат сметките за битови разходи през банкомат и др.

    Прочети повече
  • Финансов център Русе на Банка ДСК се премести във временен офис

    Поради преустройство на сградата си Финансов център Русе на Банка ДСК се премести във време-нен офис на  ул. „Добри Немиров” № 7 в града. Временният офис ще работи от понеделник до пе-тък от 8.00 до 19.00 часа без прекъсване, а в събота – от 10.00 до 15.00 ч. Телефонът за клиенти там е 082/82 53 29.  

    Прочети повече
  • Банка ДСК изпълнява искания за прехвърляне на жилищно-спестовни влогове

    Срокът за доказване пред местните комисии към общините на правата за компенсации по Закона за изменение и допълнение на Закона за уреждане на жилищните въпроси на граждани с многого-дишни жилищно-спестовни влогове (ЗУПГМЖСВ) – т.нар. лихвоточки, изтече на 31 декември м.г.
    Този срок обаче не се отнася до прилагането на разпоредбите на чл. 4а от ЗУПГМЖСВ и действия-та по прехвърляне на жилищно-спестовните влогове. Затова Банка ДСК не преустановява изпъл-нението на искания на гражданите за прехвърляне на тези влогове.
    Клиентите, които желаят да направят прехвърляне на жилищно-спестовен влог, трябва собствено-ръчно да впишат в Заявлението за прехвърляне, в празното поле след подписите, текст че им е из-вестно, че срокът за доказване на правата за компенсации пред съответната комисия е изтекъл на 31.

    Прочети повече
  • Офис на Банка ДСК преустановява работа в съботните дни

    Банков офис „Лабиринт” към клон „Люлин” на Банка ДСК преустановява работа в съботните дни.

    Прочети повече
  • Нова услуга за дебитни карти Maestro на Банка ДСК

    От 21.01.2010г Банка ДСК предлага нова услуга чрез своите дебитни карти Maestro – Maestro cash back. Услугата е лесен и удобен начин да получите до 50 лева в брой с всяка своя покупка, независимо от размера на заплатената сума.

    Прочети повече
  • Нови адреси на Банка ДСК в Пловдив и Павликени

    Клон Христо Ботев към Регионален център Пловдив на Банка ДСК започна работа в салон, преус-троен по новата корпоративна визия на Банката. Той се намира на ул. „Пере Тошев” № 3. Клонът ще посреща своите клиенти от понеделник до петък от 8.00 до 17.00 ч. Телефонът за клиенти там е: 032/ 697 186 или 697 185.

    Прочети повече
  • Промоция по потребителски кредити в лева и евро на Банка ДСК

    От 15 февруари Банка ДСК предлага на своите клиенти до 1% по-ниски лихвени нива за кредити за текущо потребление в лева и евро. Условието е потенциалните клиенти да превеждат или да поемат твърд ангажимент да превеждат в Банка ДСК своята работна заплата или пенсия, или поне 70% от свои постъпления от доходи от извънтрудови правоотношения. 

    Прочети повече
  • Групата ОТП се справи успешно с предизвикателствата на кризата


    Финансовите резултати за 2009 г. надвишават очакванията на пазара. Банка ДСК
    има чувствителен принос за доброто представяне на „семейството на ОТП”

    Прочети повече
  • Нови офиси на Банка ДСК в молове в София и Габрово

    В открития официално тази седмица нов мол в София – „Сердика център”, отвори врати и нов офис на Банка ДСК. На адрес бул. „Ситняково” № 48 офисът „Сердика център София” към РЦ София Изток ще работи през цялата седмица – от понеделник до неделя включително от 10.00 до 22.00 ч. Телефоните за клиенти там са: 02/80 10 253 и 80 10 254.

    Прочети повече
  • Банка ДСК планира внедряване на канал за мобилни разплащания

    Банка ДСК планира през 2010 г. развитието на нов електронен канал за своите клиенти - мобилни разплащания чрез системата, оперирана от СЕП България АД (Система за електронни плащания).
    С помощта на лицензирания оператор СЕП България АД, Банка ДСК планира внедряването на следните услуги: 
    - мобилно банкиране -  чрез мобилния си телефон клиентите ще могат да извършват следните операции: плащане на сметки за комунални услуги, плащане при пазаруване в магазини, нареждане на междубанкови преводи към трети лица и др.
    - електронно портмоне – чрез безконтактен чип, предоставен от СЕП,  клиентите ще могат лесно и бързо да плащат малки суми на търговци.

    Прочети повече
  • Global Finance: Банка ОТП е най-добрата банка в Унгария за 2010

    Банка ОТП, едноличен собственик на Банка ДСК, бе обявена за „Най-добра банка в Унгария 2010” в традиционния конкурс на авторитетното британско списание Global Financе.

    Прочети повече
  • Банка ДСК монтира нови банкомати за внасяне на пари

    Една от новите услуги на Банка ДСК, която винаги е поставяла във фокуса на своето внимание клиента, е безплатната услуга «Внасяне на пари чрез банкомат 0-24 ч.». Тя дава възможност на всички клиенти на Банката – граждани и фирми, притежаващи дебитна карта, да внасят  чрез банкомат суми по сметката, обслужваща тази карта.  

    Прочети повече
  • Банка ДСК предлага застраховка „СИГУРНОСТ”

    В стратегическо партньорство с „Групама Животозастраховане” и „Групама Застраховане”, считано от 15 април 2010 г. Банка ДСК ЕАД, в качеството си на застрахователен агент, предлага на своите кли-енти - кредитополучатели нов застрахователен продукт – застраховка „Сигурност”.
    От застраховка „Сигурност” могат да се възползват кредитополучатели на възраст от 18 до 64 на-вършени години по нов или съществуващ потребителски, жилищен и/или ипотечен кредит, за който не са включени вече в действащи групови договори за застраховка „Живот” на кредитополу-чатели.
    Застраховка „Сигурност” предлага комбинация на три риска в два застрахователни пакета - „Макси-мум” и „Живот”.

    Прочети повече

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon