ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБРАБОТВАНЕТО НА ЛИЧНИ ДАННИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА ОТ „БАНКА ДСК“ АД |
1.1. „Банка ДСК” АД е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенция по вписванията с ЕИК 121830616
със седалище и адрес на управление: гр. София, 1000, ул. „Московска” № 19. тел: *2375 / 0700 10 375; факс: (+359 2) 9076 499; e-mail:
call_center@dskbank.bg;
Интернет страница
www.dskbank.bg.
В качеството си на Администратор на лични данни, осъществява своята дейност при стриктно спазване на изискванията
на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно
свободното движение на такива данни и Закона за защита на личните данни. Банка ДСК е част от OTP Group, предоставяща финансови услуги на територията
Централна и Източна Европа. Част от Групата в България са дружествата ПОК ДСК Родина, ДСК Лизинг, ОТП Лизинг, ДСК Управление на активи, ДСК Дом и ДСК Венчърс.
1.2. Настоящата информация се прилага за обработване на лични данни на:
2.1.1. Банка ДСК обработва следните лични данни и категории лични данни за лица в хипотезите на 1.2., от б. „в“ до „з“:
2.1.2. За лицата по т. 1.2. б. „а“ и „б“, освен данните по т. 2.1.1., Банката обработва и следните техни данни:
2.2. За целите на банково финансиране, както и за директен маркетинг на продукти и услуги на Банката, освен данните по
т. 2.1.1. и 2.1.2., Банка ДСК обработва и следните данни на физическите лица по т. 1.2. б. „а“ и „б“:
2.3. За представляващите физически и юридически лица Банка ДСК обработва следните лични данни:
2.4. Банка ДСК обработва следните лични данни на действителните собственици на бизнес клиент: име, идентификационен номер, дата и място на раждане, гражданство, документ за самоличност, постоянен адрес. 2.5. За лицата по т. 1.2. б. „к“ Банката обработва следните техни данни: имена и телефонни номера, включени в списък с контакти на мобилно устройство на клиент на Банка ДСК по т. 1.2., б. „б“. 3.1. Личните данни на физическите лица по т.1.2., б. „а“ ,„б“ и „з“ се обработват за целите на:
3.2. Във връзка със сключване на договор за банково финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека),
освен за целите по т. 3.1., данните на лицата по т. 1.2. б. „а“, б. „б“ и б. „з“ се обработват и за целите на:
3.3. Личните данни на представляващите по т. 1.2, б. „и“ се обработват за целите по т. 3.1., б. „а“, „б“ , „д“ , за реализиране на права и
интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица, а в случаите на сключване на договор за банково
финансиране и/или договор за неговото обезпечаване (поръчителство, залог, ипотека) от името на представляваното лице - и за целите на:
3.4.1 Банката обработва лични данни на физически лица по т.1.2., от б. „в“ до „ж“, за следните цели:
3.4.2. Банката обработва лични данни и категории лични данни по т. 2.1.2, буква „е“ само за следните цели:
3.4.3. Банката обработва лични данни по т. 2.5. за целите на използване на платежни системи и платежни схеми, в това число и с ползване на Р2Р услуга по мобилен номер. 3.5. Личните данни на действителните собственици на бизнес клиент се обработват за целите на тяхната идентификация и прилагане на мерките срещу изпирането на пари и финансирането на тероризма, в изпълнение на законови задължения на Банката. 3.6. С цел охрана и при спазване на нормативните изисквания се извършва видеонаблюдение в поделенията. 4. Обработването на личните данни се извършва на основание:
5.1.Личните данни на физическите лица по т. 1.2., б. „а“, б. „б“ и „з“, както и данните на представляващи физически и юридически лица,
събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни на следните категории получатели на лични данни:
5.2.1. Личните данни на лицата по т. 1.2., от б. „в“ до „ж“ и б. „к“, събирани и обработвани от Банката, могат да бъдат предоставяни
на следните категории получатели на лични данни:
5.2.2. В зависимост от конкретната хипотеза, личните данни на физическите лица по т. 1.2., от б. „в“ до „з“ и б. „к“ могат да бъдат
предоставени на Банка ДСК от самите субекти на данни или чрез следните групи трети лица:
6. За целите на преценяване от Банката на възможностите за ползване на продукти и услуги на Банката, на това кои са най-подходящите за клиента продукти и услуги, както и на конкретните условия за ползване на тези продукти и услуги, личните данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка, в резултат на която се взема автоматизирано решение. Автоматизираната обработка е и начин за оценка на кредитоспособността на лицата. В последния случай тя включва извършване на различни проверки, включително в официални за страната регистри, както и бази данни на Банката, които, на база предварително зададени критерии, водят до положително или отрицателно решение за ползване на банков продукт или услуга. Този тип обработване на данните е необходимо и за целите за изготвяне на маркетингови оферти за ползване на банкови продукти. Лични данни на лицата могат да бъдат предмет на автоматизирана обработка и във връзка с прилагането на мерки срещу изпиране на пари и финансиране на тероризъм. Този тип обработване е необходим за спазване на изискванията на приложимото законодателство в тази област и води до вземане на решение за встъпване или прекратяване на делови взаимоотношения и предотвратяване на измами. При приложено автоматизирано вземане на решение, лицата по т. 1.2., б. „а“ и б. „б“ имат право да изразят гледната си точка по решението, да го оспорят, както и да поискат човешка намеса в процеса по вземане на решение. 7.1. Предоставянето на личните данни е доброволно, когато тези данни са необходими за сключването на договор с Банката. В случай че данните не бъдат предоставени, Банката няма да бъде в състояние да предостави продукт или услуга. При вече установени търговски или професионални отношения с Банката, предоставянето на лични данни може да представлява договорно или законово изискване. В тези случаи непредоставянето на данните може да доведе до прекратяване на сключения договор или на установените търговски отношения.Последиците от непредоставяне на съгласие са посочени в документа, в който се дава съгласието или се посочват изрично от Банката преди даване на съгласието. 7.2. Банката не разглежда анонимни жалби/искания/предложения. 8.1. Субектите на данни имат право на достъп, право да поискат коригиране, изтриване или ограничаване обработването на отнасящите се до тях и обработвани от Банката лични данни, както и да възразят срещу обработването на данните им, когато се обработват на основание реализиране на права и интереси на Банката, които имат обосновано преимущество пред интересите на физическите лица. 8.2. Субектите на данни имат право да получат данните от Банката във вида и по начина, определени в закона и да ги прехвърлят на друг администратор. Субектите на данни имат право да поискат от Банката пряко да прехвърли данните им на друг администратор, когато това е технически осъществимо. 8.3. Субектите на данни могат по всяко време да възразят срещу обработването на техни лични данни за целите на директния маркетинг,
както и да оттеглят дадените от тях съгласия, по един от следните начини:
Оттеглянето на даденото съгласие не засяга законосъобразността на обработването на личните данни преди оттеглянето. Въпреки оттегляне на съгласието, личните данни могат да бъдат обработвани от Банката за други цели, ако е налице основание за обработване на данните по т. 4, различно от съгласието. 8.4. Физическите лица могат да упражнят правата си по т. 8.1. и т. 8.2. на посочените в т. 1.1. (Длъжностно лице по защита на личните данни) и т. 8.3. адреси за кореспонденция след надлежна идентификация, както и през електронните канали на Банка ДСК. При упражняване на права по електронна поща исканията следва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП). 9. Физическите лица могат да упражнят правото си на жалба до Комисията за защита на личните данни, която е надзорен орган в областта на защитата на лични данни. Комисия за защита на личните данни: 10. Банка ДСК съхранява събраните лични данни в следните срокове:
След изтичане на посочените срокове, ако не е налице друго основание за обработване на данните, те ще бъдат изтрити. С цел получаване и анализиране на информация, свързана с ползвани продукти и услуги, както и подобряване на обслужването, Банката може да изтрие само част от данните. В тези случаи тя продължава да съхранява такава част от данните, която не позволява физическите лица да могат да бъдат последващо идентифицирани. Актуализирана на: 01.10.2023г. |
![DSK-ITIC card DSK-ITIC card](/ResourcePackages/DSKBank/assets/dist/images/empty.gif)
Кредитна карта за преподаватели
Преференциални условия и отстъпки в България и чужбина
![Кредитна карта за преподаватели ITIC Кредитна карта за преподаватели ITIC](https://dskbank.bg/images/default-source/individual-clients/кредитна-карта-за-преподаватели-itic.jpg)
![012 012](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/012.png)
![010 010](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/010.png)
![032 032](/images/default-source/redesign/pngs/70х70/green/032.png)
Банка ДСК и Асоциацията за подпомагане на академичната общност (АПАО) създадоха съвместна кредитна карта с логото на MasterCard – DSK-ITIC Credit. Новата кредитна карта DSK-ITIC Credit съчетава в себе си предимствата на банкова кредитна карта MasterCard и на преподавателска идентификационна карта ITIC. Можеш да се идентифицираш като преподавател, което ти дава възможност да се възползваш от преференциите, предлагани от ко-бранд партньора АПАО:
- Преференции при пътуване – специални цени за самолетни и автобусни билети, отстъпки при настаняване в хостели и хотели, преференциални цени за застраховки при пътуване
- Преференции в чужбина – ползване на отстъпки в над 40 000 обекта по света, музеи, културни и исторически забележителности, кина, галерии, театри, ресторанти, заведения и др.
- Преференции в България – предоставяне на над 1 000 преференции в България в най-разнообразни области.
Предимствата за теб
По-ниска годишна такса;
Възможност за издаване без обезпечение;
Разполагаш със средства по всяко време, навсякъде по света;
Избор между три валути – лева, евро, щатски долари;
Дължиш лихва единствено върху използваната част от кредита;
Възможност за ползване на безлихвен кредит до 45 дни;
Ти решаваш кога и как да погасяваш задълженията си, като след всяко погашение можеш да ползваш кредита си отново;
Имаш възможност да захранваш картата и със собствени средства, с които да разполагаш над кредитния си лимит;
Картите са с чип, което осигурява по-висока степен на защита срещу измами, злоупотреби и фалшифициране;
С картата извършваш сигурни разплащания в Интернет – научете повече тук;
Безплатни SMS известия при извършване на транзакции с твоята карта;
Безплатни SMS известия за дължима сума за револвиране;
Отпуснатият ти кредит е без краен срок за погасяване;
Актуална информация за отстъпките, от които можеш да се възползваш с кредитната карта DSK-ITIC Credit ще получите на www.isic.bg;
В случай че в рамките на гратисния период погасиш цялото си задължение към падежна дата, няма да ти бъде начислена лихва върху изразходваните суми за покупка на стоки при търговец.
Обслужване
Можеш да променяш лимитите по картата си безплатно по всяко време чрез профила си в мобилното приложение DSK Smart или през ДСК Директ. Услугата е достъпна и в офис на Банка ДСК, като в този случай за нея се прилага такса съгласно действащата Tарифа на банката .
Бонуси
Програма Money-back по кредитни карти на Банка ДСК
- Кредитна карта за преподаватели ти носи 1% Money-back. Това означава, че за всяка покупка в страната и чужбина с твоята карта, ние ти връщаме 1% от сумата, която си похарчил.
- Отстъпката се изплаща от банката веднъж годишно – през месец декември на текущата календарна година за извършените транзакции през предходните 12 месеца без значение от момента на издаването и активирането на кредитните карти. Максималният размер на отстъпката е 200 лева на клиент. Виж повече за програмата ТУК.
Бонус при възстановяване на цялата дължима сума
Ако в рамките на 15 календарни дни след падежната дата погасиш цялото си задължение, не дължиш лихва върху парите за платени стоки и услуги чрез ПОС или Интернет за изтеклия период между последните две падежни дати.
Застраховка "Спокойствие към кредитна карта" от
Застраховка "Спокойствие към кредитна карта" осигурява финансово обезпечение вследствие на злополука и възможност за защита при платежни операции и при финансови загуби.
Основни предимства:
Покриват се събития, настъпили на територията на цял свят
Богат избор от покрития и застрахователни суми
Осигурява защита на всички допълнителни карти без оскъпяване
Повече за застраховката ТУК.
Документи
-
Стойности на референтните лихвени проценти (РЛП), прилагани от Банка ДСК
.PDF file
-
Допълнително споразумение за кредитен лимит по кредитна карта за физически лица
.PDF file
-
Общи условия на "Банка ДСК" АД за предоставяне на платежни услуги
.PDF file
-
Брошура на Европейската комисия относно правата на потребителите при използването на платежни услуги
.PDF file
-
Тарифа за физически лица
.PDF file
-
Програма Money-back по кредитни карти на Банка ДСК
.PDF file
Често задавани въпроси
Всеки месец на избраната от теб падежна дата (10-то или 20-то число) се изчислява минималната сума за револвиране, която трябва да внесеш за ползването на картата. Минималната сума за револвиране не е такса – с тази сума револвираш (възстановяваш) част от изразходвания кредитен лимит.
Внимание: Разполагаш с 15 календарни дни след падежната дата, за да внесеш минималната сума за револвиране или да възстановиш цялото си задължение.
Всеки месец, след падежната дата, банката генерира извлечение, чрез което научаваш:
- минимална сума за револвиране;
- датата, до която трябва да внесеш;
- целия размер на усвоения кредит, както и информация за извършените трансакции.
За твое улеснение предлагаме алтернативни възможности за получаване на месечното извлечение:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ;
- на хартиено извлечение, което получаваш на посочен от теб адрес. Важно е да знаеш, че при неточен адрес или при промяна, банкатa не е в състояние да достави извлечението.
За твое улеснение ние предлагаме няколко възможности за лесно обслужване на кредитния лимит по картата ти. Можеш да внесеш минималната сума за револвиране:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез превод по сметката на кредитната карта – през ДСК Директ, в офис на банката или чрез външен превод;
- чрез мобилно банкиране - DSK Smart;
- на банкомат на Банка ДСК – услугата е безплатна;
- автоматично от посочена от теб сметка в Банка ДСК – услугата е безплатна.
Информация за размера на минималната сума за револвиране може да получиш още:
- във всеки офис на Банка ДСК;
- чрез електронното банкиране ДСК Директ;
- чрез безплатен SMS на посочен от теб мобилен телефон;
- чрез Call Center (на телефон 0700 10 375 или *BDSK /*2375/).
Можеш да блокираш временно картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложениеDSK Smart: влез в меню „Карти“ - натисни върху изображението на картата, след което натисни бутон „Блокирай временно“.
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влез в меню „Карти“ – от бутоните срещу името на картата кликни върху „Блокирай“. Потвърди, че желаеш временно да блокираш картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обади се на 0700 10 375/*2375. Информирай оператора, че желаеш да блокираш временно картата.
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да блокираш временно картата.
Можеш отново да активираш картата си по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез мобилното приложение DSK Smart: влез в меню „Карти“ – натисни върху изображението на картата, след което натисни бутон „Активирай“
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влез в меню „Карти“, от бутоните срещу името на картата кликни върху „Активирай“. Потвърди, че желаеш да активираш картата.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да активираш блокираната си карта.
Можеш да преиздадеш изгубена/открадната карта по един от следните начини:
Самостоятелно:
- Чрез интернет банкирането ДСК Директ: влезте в меню „КАРТИ“:
- Ако картата ти вече е временно блокирана, от бутоните срещу името ѝ кликни върху „Преиздай“. Следвай стъпките до завършване на процеса, като избереш как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
- Ако картата ти е активна, кликни върху стрелката вляво от изображението ѝ и след това върху „Преиздай“. Следвай стъпките до завършване на процеса, като избереш как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
Със съдействие на служител на Банка ДСК:
- По телефона, чрез Контактния център на Банка ДСК: обади се на 0700 10 375/*2375. Информирай оператора, че желаеш да преиздадеш твоята карта. Избери как да получиш новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на адрес.
- В офис на Банка ДСК: посети удобен за теб офис и информирай, че желаеш да преиздадеш картата си. Избери как да получиш новата карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.
Ако картата ти вече е преиздадена, не е възможно да бъде активирана отново. Необходимо е да изчакаш новата карта да бъде произведена и доставена до избраната от теб локация (офис на Банка ДСК или на адрес).
За да блокираш временно твоята карта, виж отговора на въпроса „Не знам къде ми е банковата карта, как мога да я блокирам?“.
За да преиздадеш твоята карта, виж отговора на въпроса „Банковата ми карта е изгубена/открадната, как мога да я преиздам?“.
Посети удобен за теб офис на Банка ДСК. Представи новия си документ за самоличност и заяви, че желаеш твоята карта да бъде преиздадена с актуалната фамилия. Избери как да получиш новата си карта - в офис на Банка ДСК или по куриер на посочен от теб адрес.