Мобилното банкиране за индивидуални клиенти - DSK Smart Ви дава достъп до:
-
Нареждане на преводи по мобилен номер;
-
Нареждане на преводи към трети лица и подписване с тоукън устройство или Мобилно приложение DSK mToken;
-
С активирането на услугата "Бърза справка" имате достъп до информация за наличност на до три собствени сметки преди вход в приложението само чрез един клик;
-
Информация за наличност, детайли и движения по разплащателни, спестовни и депозитни сметки;
-
Информация за кредити – остатък, вноска, падежна дата и др.;
-
Графично представяне на съотношението приходи и разходи по Вашите сметки;
-
Детайли и информация по банкови карти;
-
Промяна на лимити и временно блокиране на банкови карти;
-
Плащане на битови сметки;
-
Спестяване чрез виртуална спестовна компонента;
-
Зареждане на виртуална карта;
-
Преводи между собствени сметки;
-
Проверка на архив за наредените преводи през DSK Smart;
-
Получаване на съобщения от Банката;
-
Управление на стандартни спестовни сметки;
-
Кандидатстване за кредитни продукти – кредитна карта, потребителски кредит и овърдрафт;
-
Информация за валутни курсове;
-
Информация за банкови офиси и банкомати.
Можеш да персонализираш своето мобилно приложение DSK Smart:
-
Избираш настройки за бърз вход с биометрични данни или кратък ПИН;
-
Активираш тъмен режим или хоризонтална ориентация на екраните в приложението;
-
Добавяш бързи връзки в начален екран за достъп до най-често използваните от теб функции.
Как да се регистрирате за DSK Smart
- С получаване на код за активиране чрез SMS
- Свалете приложението на Вашия телефон или таблет
- Отворете приложението и изберете последователно бутони „Активирай“ - „Активирай чрез SMS"
- Въведете потребителското име и парола за ДСК Директ
- Въведете получения като SMS код за активиране в съответното поле
- Чрез Вашия достъп в ДСК Директ
- Свалете приложението на Вашия телефон или таблет
- Влезте с Вашия профил в ДСК Директ
- От меню „Смарт приложения“ изберете кои сметки да добавите
- Задайте име и регистрирайте Вашето устройството чрез бутон „Добави ново устройство”
- Въведете клиентския си номер и генерирания код за активиране, които виждате на екрана на ДСК Директ в мобилното приложение
- Влезте в DSK Smart с потребителското име и парола за ДСК Директ
Можете да зададете опция за бърз вход в приложението - чрез кратък ПИН код или биометричен идентификатор.
Ако нямате достъп до ДСК Директ, посетете удобен за Вас клон на Банката, за да получите парола и потребителско име.
DSK Smart има обновен дизайн, подобрени функционалности и може да бъде активиран на повече от едно устройство - смартфон или таблет.
Мобилното приложение е напълно безплатно за iOS и Android, изтеглете от тук: