Интервюта
2

Удовлетворението от това да радваш другите


За удовлетворението от добре свършената работа ни разказва Гергана Дочева – мениджър връзка с клиенти Частно банкиране. Или иначе казано, тя се занимава с това да намира решение как да отговори на  желанията и нуждите на клиентите на банката. Освен с отдаденост и професионализъм, Гергана впечатлява и с харизма и умение да усеща спецификите на всеки човек.

С какво се занимаваш в свободното си време?

В свободното ми време се занимавам с изработка на ръчно направени подаръци за различни поводи. Най-любимо ми е да правя  чаши за кафе/чай, декорирани с полимерна глина. Изработвам ги съобразно характера, визията или хобитата на хората, за които са предназначени. Винаги съм обичала да работя с ръцете си и да създавам от „нищо-нещо“. Направата на чашите ме кара да опозная по-отблизо човекa, за когото са предназначени, като се старая максимално да се доближа до неговата индивидуалност. Така всяка една направена чаша за мен е като едно ново запознанство. Скоро направих една такава за колега от Банка ДСК, който се премести да живее.

13   12    




Как избр
а кариерния си път?

Кариерният си път избрах съвсем случайно, без да съм искала непременно да работя в банковата сфера. Преди седем години отидох на интервю за работа по обява и след около месец започнах работа в Център „Частно банкиране“ Бургас с идеята, че ще работя на едно малко по-различно място от общоприетите банкови офиси. И наистина се оказа така! Попаднах на страхотен екип с изключително слънчеви и всеотдайни колеги, като с някои от тях сме приятели и извън банката.

Как минава един твой работен ден?

Работният ми ден минава доста динамично, тъй като отговарям за голям брой клиенти. По-голямата част от деня прекарвам в срещи с тях и обсъждане на варианти коя услуга или продукт отговаря най-добре на нуждите им.

Какво ти носи работата в Банка ДСК?

Аз съм човек, който обича предизвикателствата, да се гмуркам в нови и непознати за мен дълбини, а работата ми много често е свързана именно с това. Срещам се с непознати за мен хора и опознавайки ги, се опитвам да намеря продукт или услуга, с които максимално да удовлетворя техните изисквания. Така всеки ден научавам нещо ново и усъвършенствам себе си, а това ми носи голямо удовлетворение, както в професионален, така и в личен план.

Какво за теб е успехът?

Най-големият успех за мен е, когато виждам благодарността в очите на клиентите. Това е знакът, че благодарение на моите положени усилия и това, че влагам цялото си сърце в работата, успявам.

       

Още интервюта

Свържете се с екип „ПР и комуникации”