DSK Bank Apple Pay Wallet

Плащай всичко с Apple Pay

Добави картите си в Apple Wallet и
плащай безконтактно с твоя телефон

Добави картата в телефона си и плащай всичко с Apple Pay, без да се налага да носиш портфейл.

Пазаруваш удобно на ПОС терминал или online - без да въвеждаш всички детайли на картата си. Навсякъде където видиш един от двата символа:



Ето как да добавиш картите си през DSK Smart:

empty image

Стъпка 1

Влез в приложението DSK Smart

empty image

Стъпка 2

Избери меню „Карти“

empty image

Стъпка 3

Добави желаната карта в своя портфейл от бутон „Add to Apple Wallet”

empty image

Стъпка 4

Потвърди с ПИН Код или биометрия 

empty image

Стъпка 5

Избери бутон „Next“ 

empty image

Стъпка 6

Приеми условията с бутон „Agree” 

empty image

Стъпка 7

Картата е добавена 



Увери се, че имаш актуална версия на DSK Smart и регистриран телефонен номер за получаване на 3D парола за конкретната карта.


Плащай всичко с Apple Pay:

Чрез iPhone и Touch ID: 

Чрез iPhone и Face ID: 

Често задавани въпроси

Можете да платите с Apple Pay навсякъде, където видите един от тези два символа.

 

Можете да плащате и във всички приложения и интернет сайтове, които поддържат услугата.

Можете да регистрирате картите си в Apple Wallet на няколко устройства едновременно.

NFC технологията е внедрена на всички телефони с iOS, считано от модел iPhone 6.

Ползването на 3D услуга по картата е задължително условие, за да добавите картата си в мобилен портфейл. Вижте как можете да регистрирате 3D парола тук

Всички видове карти на Банка ДСК, с изключение на дебитна карта Maestro, могат да се регистрират в Apple Wallet.

В случай че сте стартирали добавяне на картата директно през Apple Wallet, е необходимо да я изтриете от приложението и да я добавете през мобилното банкиране DSK Smart.

Как да изтриете картата от Приложението?  Изберете картата и кликнете върху трите точки в горния десен ъгъл на екрана, след това върху Детайли за картата (Card Details) и Изтриване на карта (Remove Card).

Не, трансакции с карти, регистрирани в мобилен портфейл, включително действия по активация, деблокиране и изтриване, са допустими за извършване само от картодържателя/титуляра. Възможно е искане за временно блокиране на картата, регистрирана в Apple Wallet, да бъде подавано и от трети лица.

Не, веднъж изтрита, картата не може да бъде възстановена. За да извършвате отново трансакции чрез Apple Pay, следва да регистрирате банковата си карта отново, съгласно стъпките по-горе на страницата.  

При регистрация на карта в мобилен портфейл се създава уникален номер, различен от оригиналния номер на банковата карта. В случай че добавите картата си към повече от едно мобилни устройства, за всяко устройство ще се създаде отделен уникален номер. 

Карти Maestro не могат да бъдат регистрирани в мобилни портфейли, тъй като този продукт е в процес на подмяна от по-нов и с по-широки функционалности – картите Mastercard Debit, издавани от Банка ДСК. В случай че желаете да регистрирате картата си, следва да си откриете друг картов продукт.  

  • Влезте във Вашия “Аpple Wallet”;
  • Изберете карта и я преместете най-отгоре в дигиталния си портфейл.
  • Уверете се, че сте активирали NFC функционалността на телефона си и сте добавили картата, с която искате да платите, като основна за плащане;
  • Изберете картата с двойно натискане на бутона за включване на екрана;
  • Въведете използвания от вас метод за отключване (ПИН, биометрия);
  • Задръжте телефона близо до терминала, с екран обърнат към Вас, докато на екрана се визуализира символ за успешно прочитане на картата. 
  • Уверете се, че извършвате правилно стъпките за извършване на плащане, описани по-горе;
  • Свържете се с Контактен Център на тел. 0700 10 375 *2375.
  • Проверете какъв е статусът на картата, която сте регистрирали;
  • Уверете се, че следвате стъпките за извършване на трансакция, описани по-горе;
  • Проверете за друга възможна причина трансакцията да бъде отказана (недостатъчна наличност, изтекъл срок на валидност на картата или друга причина).

Можете да добавите до 12 карти в дигиталния си портфейл, в зависимост от модела на устройството.

Извършените трансакции с карта, регистрирана в Apple Wallet, са видими в самия мобилен портфейл. Допълнително, информацията за трансакции с регистрирани карти е налична и във всички канали, в които банката показва този вид информация – ДСК Директ, DSK Smart, месечни извлечения.

След извършване на трансакция, Apple Wallet изпраща push нотификация за извършената трансакция. От съображения за сигурност, препоръчвамe този вид нотификации да не бъдат изключвани.

В случай че сте активирали SMS известия от банката за трансакции с картата, която сте регистрирали, ще получавате съобщение и за всяка трансакция, извършена през мобилния портфейл.

Може да оспорите трансакция, като подадете Искане за оспорване на трансакция в удобен за Вас офис на банката или като се свържете с Контактен Център чрез формата за обратна връзка в ДСК Директ, ДСК Смарт, на тел. 0700 10 375 *2375 или имейл: call_center@dskbank.bg

  • Свържете се незабавно с нашия Контактен център на 0700 10 375 / *2375. Информирайте оператора, че желаете да блокирате временно картата за плащания през мобилния си портфейл, тъй като не откривате устройството си;
  • Уточнете дали последните трансакции са извършени от Вас, с цел с цел установяване на неразпознати трансакции;
  • В случай че не успеете да се свържете с нашия Контактен център своевременно, блокирайте временно картата си през DSK Smart или DSK Директ- това ще доведе и до блокиране на възможността за плащане с картата и през електронния портфейл.
  • Свържете се незабавно с нашия Контактен център на 0700 10 375 / *2375. Информирайте оператора, че желаете картата да бъде премахната от съответното устройство;
  • Уточнете дали последните трансакции са извършени от Вас, с цел установяване на неразпознати трансакции, извършени след кражбата/загубата/продажбата на устройството;
  • В случай че не успеете да се свържете с нашия Контактен център своевременно, блокирайте временно картата си през DSK Smart или DSK Директ- това ще доведе и до блокиране на възможността за плащане с картата и през електронния портфейл.

При блокиране на физическата карта, се преустановява възможността за извършване на трансакции с нея и през мобилния портфейл. Картата може да се използва за плащания през мобилен портфейл, само ако физическата карта е активна.

Картата, регистрирана в мобилен портфейл, ще бъде изтрита от портфейла. Необходимо е да регистрирате отново преиздадената банкова карта, за да можете да я ползвате.

Можете да теглите средства от всеки банкомат с безконтактна функция. Необходимо е само да отключите телефона си, да го доближите до символа за безконтактни трансакции на съответния банкомат и да въведете ПИН кода на физическата карта. Към момента функционалността е достъпна само за клиенти с карти на Mastercard.

Последни новини

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

trainer trainer icon

Анкета

За оценки и препоръки

pin pin icon

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon