Банка ДСК и CloudCart

Четири „горещи“ пазарни ниши в онлайн търговията

Вижте четирите горещи пазарни ниши от Cloudcart и Банка ДСК

Пазарът се променя и електронната търговия заема все по-голям дял, следвайки промяната на потребителското поведение. Затова много нови компании се насочват към откриването на онлайн бизнес, а редица утвърдени – към дигитализирането на продажбите си.

Ако ви предстои дебют в електронната търговия е добре да проучите кои са най-успешните пазарни ниши и какво им помага да растат? Представяме ви четири от тях:

Мода

Търговията с модни стоки търпи огромен онлайн успех в последните години и има широко търсене. През 2021 година, по информация от НСИ, 76.4% от потребителите пазарували в Интернет, са закупили дрехи, обувки или аксесоари.

Стоки и аксесоари за най-малките

Собствениците на магазини за бебешки и детски стоки не трябва да се притесняват за наличието на клиенти. Според данните на НСИ, през 2021 година 10.8% от потребителите пазарували в Интернет, за купували бебешки стоки и аксесоари.

Мебели и стоки за дома

Уютът в дома и офиса е важен, за да се чувствате удобно, когато прекарвате времето си там. Това до голяма степен зависи от обзавеждането. Изследването на НСИ сочи, че 22.2% от Интернет купувачите са закупили мебели или стоки за дома като килими, пердета, градински принадлежности, растения и т.н.

Здраве и красота

Няма как да подминем и beauty индустрията. Забързаният живот, натовареното ежедневие и стресът често водят до липса на добър сън, физическа активност или пълноценно хранене. Много хора отчитат този дефицит и се опитват да го компенсират през продуктите за здраве и красота. През 2021 г. 23.5% от онлайн клиентите в България са закупили спортни стоки, 18.8% са пазарували козметика и продукти за здраве и красота, а 8.7% - лекарства, хранителни добавки и витамини.

Направете първата стъпка за създаването на своя онлайн магазин – свържете се с нас Стартирайте онлайн бизнес (dskbank.bg). Вижте също 3 основни причини да стартирате онлайн магазин

Прочети повече

Свържете се с екип „PR и комуникации”

chatbot icon