
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Консултант обслужване на клиенти в Контактен център - Враца
Централно управление
Основни задължения:
- Оказваш висококачествено обслужване на клиентите през различни канали;
- Предлагаш най-подходящите за клиентите продукти;
- Предоставяш навременна обратна връзка и споделяш открито идеите си;
- Участваш активно в комуникацията с колеги;
- Прилагаш знанията и уменията си за разрешаване на казуси;
- Работиш на гъвкаво работно време (24/7);
- Ежедневно използваш набор от инструменти за обработка на клиентски запитвания.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – средно или висше;
- Добра компютърна грамотност;
- Владеене на английски език на работно ниво;
- Добри комуникативни умения и опит при работа в екип и/или в Контактен център;
- Търговски усет и желание за развитие;
- Опитът в банка е предимство;
Ние предлагаме:
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност
- Ваучери за храна в размер до 200 лв. на месец
- Възможност за постигане на месечен бонус качество до 800 лв. бруто
- Бонусна схема за допълнително възнаграждение на база на осъществените продажби
- Допълнително здравно осигуряване
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
- Мулти спорт карта на преференциални цени
- 20+5 дни платен годишен отпуск
- Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас
Необходими документи за кандидатстване:
- Професионална автобиография /CV с актуална снимка
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Ръководител отдел „Бек офис просрочени вземания“
Централно управление, гр. София
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати