ИТ позиции

Кариери

Всеки търси служители, ние търсим хора

Ръководител отдел „Бек офис просрочени вземания“

Централно управление, гр. София

Основни задължения:

  • Управление и координиране на централизираните процеси по събиране на вземания в частта администриране (бек офис дейности), с цел ускоряване и оптимизиране на процеса по събиране на проблемните вземания от физически лица във всеки един етап от управлението им.
  • Организиране и контрол върху своевременно предприемане на действия, свързани с уведомяване на задължените лица за обявяване на предсрочна изискуемост на задълженията чрез съдебен изпълнител, нотариус или по друг подходящ начин и подготовка на кредитни досиета за предприемане на съдебни действия по просрочените вземания. 
  • Осъществяване на действия по заплащане на разходи и такси към съдебни изпълнители, съдилища, общини и други получатели съгласно утвърдените вътрешни правила.
  • Администриране на съответни вътрешнобанкови сметки, свързани с дейността на отдела.
  • Планиране, организиране и администриране на дейността на служителите в отдела, поставяне на цели и задачи, текущо проследяване и контрол за тяхното постигане.
  • Мониторинг, анализ и предложения за оптимизация на процесите по администриране (бек офис дейности) на проблемните вземания с оглед постигане на максимална ефективност в дейността на отдела.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – висше, образователно-квалификационна степен бакалавър, специалност с икономическа насоченост.
  • Професионален опит – минимум 3 (три) години трудов стаж и минимум 2 години управленски опит в банковата/финансовата сфера, предимство е в звена, извършващи кредитиране на граждани и МСП и/или събиране на просрочени задължения.
  • Много добра компютърна грамотност, ползване на английски език на работно ниво.
  • Лоялност, аналитично мислене, устойчивост при стресови ситуации, ръководни умения, умения за работа в екип и неговото мотивиране.

Ние предлагаме:

  • Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара.
  • Възможност за професионално развитие и израстване в личен и професионален план.
  • Работа в динамична среда, атрактивна бонусна система в зависимост от резултатите.
  • Ваучери за храна в размер на 200лв. месечно.
  • Допълнително здравно осигуряване.
  • 20 + 5 дни платен годишен отпуск.
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране.
  • Multisport и Coolfit карта на преференциални цени.

Необходими документи за кандидатстване:

Актуална автобиография
Кандидатствай:

Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.


Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД

Още позиции

Ръководител отдел „Бек офис просрочени вземания“

Централно управление, гр. София

Свържете се с нас

customer experience servicing customer servicing icon

Обратна връзка

Споделете мнението си

screen query on web icon

Help center

Информация за продукти и услуги на Банка ДСК

pin pin icon

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon