
Кариери
Всеки търси служители, ние търсим хора
Ръководител отдел „Бек офис просрочени вземания“
Централно управление, гр. София
Основни задължения:
- Управление и координиране на централизираните процеси по събиране на вземания в частта администриране (бек офис дейности), с цел ускоряване и оптимизиране на процеса по събиране на проблемните вземания от физически лица във всеки един етап от управлението им.
- Организиране и контрол върху своевременно предприемане на действия, свързани с уведомяване на задължените лица за обявяване на предсрочна изискуемост на задълженията чрез съдебен изпълнител, нотариус или по друг подходящ начин и подготовка на кредитни досиета за предприемане на съдебни действия по просрочените вземания.
- Осъществяване на действия по заплащане на разходи и такси към съдебни изпълнители, съдилища, общини и други получатели съгласно утвърдените вътрешни правила.
- Администриране на съответни вътрешнобанкови сметки, свързани с дейността на отдела.
- Планиране, организиране и администриране на дейността на служителите в отдела, поставяне на цели и задачи, текущо проследяване и контрол за тяхното постигане.
- Мониторинг, анализ и предложения за оптимизация на процесите по администриране (бек офис дейности) на проблемните вземания с оглед постигане на максимална ефективност в дейността на отдела.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – висше, образователно-квалификационна степен бакалавър, специалност с икономическа насоченост.
- Професионален опит – минимум 3 (три) години трудов стаж и минимум 2 години управленски опит в банковата/финансовата сфера, предимство е в звена, извършващи кредитиране на граждани и МСП и/или събиране на просрочени задължения.
- Много добра компютърна грамотност, ползване на английски език на работно ниво.
- Лоялност, аналитично мислене, устойчивост при стресови ситуации, ръководни умения, умения за работа в екип и неговото мотивиране.
Ние предлагаме:
- Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара.
- Възможност за професионално развитие и израстване в личен и професионален план.
- Работа в динамична среда, атрактивна бонусна система в зависимост от резултатите.
- Ваучери за храна в размер на 200лв. месечно.
- Допълнително здравно осигуряване.
- 20 + 5 дни платен годишен отпуск.
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране.
- Multisport и Coolfit карта на преференциални цени.
Необходими документи за кандидатстване:
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Информация относно обработването на лични данни на кандидати за работа в "Банка ДСК" АД
Още позиции
Ръководител отдел „Бек офис просрочени вземания“
Централно управление, гр. София
Свържете се с нас
Обратна връзка
Споделете мнението си
Help center
Информация за продукти и услуги на Банка ДСК
Намерете ни
Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати