Банка ДСК и CloudCart за Вашия онлайн бизнес

Банка ДСК и CloudCart заедно за Вашия онлайн бизнес

Стартирайте онлайн и развийте бизнеса си успешно с Банка ДСК и CloudCart

    CloudCart Bulgaria

Какво получавате от партньорството
на Банка ДСК с CloudCart?

Получавате пълно обслужване за Вашия онлайн бизнес от Банка ДСК и CloudCart. Разполагате с консултант, съпорт екип и координатор, които ще са до Вас, за да изградите своя бизнес онлайн. А Банка ДСК Ви предоставя специално банково обслужване с консултант, който е на разположение да отговори на бизнес нуждите Ви.

Онлайн магазини с Банка ДСК и CloudCart

Всичко необходимо на едно място:



cloudcart dskbank 1
Онлайн магазин с всички интеграции
cloudcart dskbank 1
Виртуален ПОС на Банка ДСК

Пакет от маркетинг инструменти


Заявете услугата


Какво ще получите от Банка ДСК и Cloudcart
за своя онлайн магазин?

Eкип от експерти в електронната търговия и финансовите услуги, ще Ви съдейства за създаването на Вашия бизнес онлайн. Консултант, технически екип и координатор на Вашия проект, които ще са плътно до Вас през цялото време.

Персонален дизайн за Вашия онлайн магазин, който ще е съобразен със спецификата на Вашия бизнес. Екипът ни ще направи необходимите настройки, за да получите пълна функционалност на Вашия онлайн магазин.

Най-голямото предизвикателство пред всеки бизнес е не просто да създаде онлайн магазина си, а да започне да продава. Ние предоставяме уникална за пазара система, която управлява различните маркетингови инструменти от едно място - сегментиране на посетители и клиенти, email маркетинг, push нотификации, VIBER и SMS маркетинг и други.

Управлявате лесно онлайн магазина си, дори без програмни познания. Достъп до полезни статии и видеа как да използвате платформата, блог и електронни книги с много полезна информация.

Сигурно и удобно плащане с виртуален ПОС терминал от Банка ДСК и доставка с автоматични товарителници.




Развийте своя бизнес с CloudCart и Банка ДСК

Заявете услугата








Стъпки за стартиране на онлайн бизнес
с CloudCart и Банка ДСК

dskbank & cloudcart payments
1

Заявете услугата онлайн

dskbank & cloudcart click
2

Разглеждане на заявката от Банка ДСК

dskbank & cloudcart process
3

Стани клиент на банката

dskbank & cloudcart support
4

Персонална консултация с експерт от CloudCart

dskbank & cloudcart documents
5

Договор за виртуален ПОС

dskbank & cloudcart online sales
6

Добавяне на продукти и създаване на персонализиран дизайн на сайта

dskbank & cloudcart personalization
7

Настройка на виртуален ПОС

dskbank & cloudcart store
8

Старт на онлайн магазин




Заявете услугата



Консултация с Банка ДСК и CloudCart

Какво ще получите по време на консултацията си
с CloudCart и Банка ДСК?

Персонална консултация с експерти в електронната търговия и банковото обслужване, които ще Ви съдействат с препоръки и изготвянето на подходящата оферта според нуждите на Вашия бизнес, както и със съдействие по създаването на регистрацията и запознаване с платформата на CloudCart. 

Заявете услугата


Предимствата на платформата

CloudCart Bulgaria



cloudcart dskbank 1
24/7 технически съпорт на платформата

Не се налага да мислите за всеки един ъпдейт. CloudCart има 24/7 поддръжка на платформата

cloudcart dskbank 1
Без нужда от технически познания

Управлявате своя онлайн магазин без технически познания и без нуждата от програмист

Виртуален ПОС терминал

Сигурно и удобно плащане с виртуален ПОС терминал от Банка ДСК



cloudcart dskbank 1
Готови интеграции с куриерски компании

Интеграция с куриерските фирми, с които работиш, различни маркетинг инструменти и автоматични фактури

cloudcart dskbank 1
Маркетинг инструменти за повече продажби

Facebook & Google пиксели, SEO, автоматични имейли, Viber оферти и допълнителни маркетинг инструменти, които да активираш в своя онлайн магазин

Облачен хостинг и сигурност

Гарантирана стабилност, висока скорост на зареждане, отлично качество и сигурност




Въпроси и отговори

Трябва да имате регистрация в Търговския регистър за извършване на дейността, която ще упражнявате през онлайн магазина. Включително, ако се изискват допълнителни лицензи и разрешителни, например разрешение за продажба на алкохол, цигари, хранителни добавки, лекарства, маркови стоки и др. 

Вижте повече и тук: Шест съвета за успешна онлайн търговия | Банка ДСК (dskbank.bg).

Заявете услугата и ние ще се свържем с Вас, за да Ви консултираме и да ви предложим най-подходящите условия за Вашия бизнес.

Прочетете нашата статия: Как да стартирате онлайн магазин в 4 лесни стъпки | Банка ДСК (dskbank.bg)

 

Да, CloudCart разполага с експерти, които могат да съдействат. 

Пакетът за онлайн магазина от CloudCart включва цялостно изграждане на магазина и едногодишен абонамент на преференциална цена. За да можете да се възползвате от всички предимства и отстъпки трябва да бъде заплатен еднократно, след което се заплаща абонамент, като възползвайки се от предимствата на партньорството между Банка ДСК и CloudCart получавате допълнителна отстъпка от абонамента и за втората година.

Плащането с карта става посредством виртуален ПОС от Банка ДСК, чиято интеграция е включена в услугата. Активирането му става с един клик, но преди това е необходимо да сключите договор с банката. Преференциалните пакетни предложения включват възможност за виртуален ПОС само на Банка ДСК и не бихте могли да инсталирате виртуален ПОС на друга банка.

Инсталацията на виртуалния ПОС е включена в услугата. За всяка транзакция през него се дължи комисионна, съгласно сключен договор с Банка ДСК.

Можете да закупите нов домейн директно от CloudCart, но ако вече имате такъв или желаете да го закупите от друг доставчик, то можете да го използвате и пренасочите към новия си онлайн магазин. Свържете се с нас за повече информация.

Да. Много лесно и бързо може да се прехвърли информацията от стария към новия магазин. Това може стане ръчно като свалите информацията от стария и я качите в новия сайт. Но ние сме помислили за това и Ви предлагаме уникална услуга, с която това може да стане автоматизирано с помощта на екипа на CloudCart чрез услугата миграция на магазин.

Да, Вашият онлайн магазин може да бъде настроен да използва съществуващ домейн, който притежавате. Свържете се с нас, за да разберете повече.

В CloudCart можете да мигрирате магазина и да запазите SEO оптимизациите, които имате до момента. Свържете се с нас, за да разберете повече.

Да, към момента езиците, които се поддържат в CloudCart са български, английски, немски, гръцки, арабски, руски, френски. Платежната страница също може да бъде на различни езици, а виртуалния ПОС да бъде настроен да приема плащания в различна от български лев валута. Моля, свържете се с нас за повече информация.

В пакетите са включени конкретни услуги, но вие може да закупите допълнително и други в зависимост от индивидуалните нужди на бизнеса Ви. Нашите експерти ще Ви консултират в правилния избор.

CloudCart помагат за първоначалното изграждане на магазина. Администрирането на продажбите, качване на продукти, осигуряване на наличности, изпращане на пратки е ангажимент на търговеца или на оторизирано от него лице.


Ако клиентът е преценил, че тази платформа не е подходяща за неговия бизнес, може да се откаже по всяко време.


Статии


Как да увеличите онлайн продажбите в 3 стъпки

3 стъпки за увеличаване на продажбите онлайн от Cloudcart с Банка ДСК

Основната цел на всеки бизнес се състои в повишаването на продажбите. За да се генерира повече оборот, трябва да се осигури постоянно нарастващ поток от потребители към сайта. Това се оказва нелесна задача, предвид повишаването на конкуренцията, необходимостта от силна, открояваща се стратегия и нарастващите изисквания на клиентите и пазара. Освен да бъдат привлечени, клиентите трябва да бъдат убедени да закупят продукти и услуги чрез удобна и интуитивна за използване среда, в която лесно да завършат поръчката си самостоятелно.

Вижте нашите три стъпки, чрез които можете да генерирате повече „топли“ потребители и успешни продажби:

1. Оптимизиране на сайта

Правилната стратегия за SEO (Search Engine Optimization) помага за по-доброто позициониране на онлайн магазина в дигиталното пространство. За да обясним по-подробно, ще ползваме един пример:

Вие сте собственик на онлайн магазин за парфюми и козметика. Ани иска да си закупи парфюм онлайн. Най-вероятно е тя да търси в Интернет по ключови думи „парфюми онлайн“. За да се увеличи вероятността Ани да попадне на вашия онлайн магазин, сайтът трябва да излезе на по-предна позиция в резултатите на търсачката. Това, което кара сайтът да се позиционира в първите позиции е оптимизацията му за търсачки (SEO).

С правилната SEO оптимизация, Ани ще попадне на вашия сайт, както ще се случи и с много други потребители, които търсят такива или подобни продукти. А колкото повече посетили на сайта имате, толкова повече търсачките ще го „показват“ на по-предни позиции.  

Може да бъдат включени и т.нар. инструменти за оптимизация на конверсиите, известни още като CRO (Conversion rate optimization). Това е маркетингов подход за стимулиране на продажбите. Тези средства трябва да се използват внимателно и с креативен подход към отстраняването на всеки проблем, с оглед на това, че някои CRO техники могат да навредят на по-дългосрочните SEO цели.

Няколко неща, върху които да се фокусирате и които са съвместими с двата подхода – CRO и SEO:

  • Удобни за потребителя страници, с ясни и подходящи заглавия;
  • Добре организирано и лесно за четене съдържание, което е насочено върху по-конкретни теми, продукти и ползи;
  • Подредбата на съдържанието като се започне от най-важното,  ключови думи и тагове;
  • Добро визуалното оформление и текстовото съдържание на сайта, което да е винаги актуално;
  • Скорост на зареждане на сайта (40% от хората изоставят уебсайт, чието зареждане отнема повече от 3 секунди).

Важно е сайтът да бъде адаптиран за мобилни устройства. Важно е всеки елемент от е-магазина, включително бутоните, изображенията, графиките, видеата, текстовете и др., да е позициониран добре и да се вижда на различните (най-широко използвани) устройства.

2. Подходящо съдържание

Онлайн търговията не предполага личен контакт с клиента. Затова освен информацията, която задължително се публикува, включете и всичко, което е важно за потребителите. Поставете се на мястото на купувача и се постарайте да отговорите на най-важните въпроси, които клиентът би си задал, но не прекалявайте. Пишете простичко, използвайте ясен и разбираем език. Продуктите, които са с по-висока цена и се продават по-трудно, имат нужда от по-детайлно описание в сравнение с другите.

Как да разберете от каква информация се интересуват клиентите:

  • Разгледайте сайтовете на конкурентите и вижте как предлагат подобни продукти;
  • Проверете ключовите думи, които се използват при търсене на продукти, чрез различни инструменти като например Google Keyword Planner;
  • Посетете онлайн форумите, за да проверите какви проблеми и нужди имат потенциалните клиенти. А ако имате физически магазин – запитайте служителите си;
  • Направете анкета с клиентите си за техните притеснения и въпроси относно продуктите. Но не прекалявайте с въпросите;
  • Проверете в специализирани групи в социалните мрежи. В тях потребителите обсъждат какво е отношението им към дадени брандове, какви проблеми имат определени продукти на пазара, какво е било преживяването им след покупка и цялостните им впечатления. Именно това са местата, на които можете да извадите важни елементи, чрез които да ги спечелите.

Когато съберете нужната информация, планирайте структурата и функционалностите в сайта си и накрая напишете текстовото съдържание. Според темите, за които пишете, заложете подходящи кратки заглавия и подзаглавия. А за да говорите на един език с клиентите си, не забравяйте, че начинът, по който комуникирате продуктите и бизнеса си, трябва да съдържа именно ключовите думи, които потенциалните клиенти търсят.

Ако предлагате висококачествено, оригинално и полезно съдържание, сайтът ще се класира по-напред в резултатите от търсенето и повече потребители ще успеят да ви открият. Интересната и добре организирана информация е ключово условие да спечелите доверието на хората. Хубаво е да дадете доказателство за надеждността на продуктите и услугите като за целта можете да добавите положителни мнения от доволни клиенти. Покажете, че стоките са оригинални и извършвате законна търговия, като покажете лицензи, разрешителни и др. Ако продавате на компании (В2В), за да заслужите необходимото доверие, покажете разпознаваемите марки, с които вече работите. Помолете за тяхното искрено мнение по отношение на работата си с вас и го споделете на сайта си.

Отделете време и опишете процедурите на отказ и връщане, начините на поръчка, доставка и плащане на ясен и разбираем език. Уверете се, че тази информация е достъпна и клиентите са запознати с условията и ги приемат. Бъдете конкретни, поемете ангажимент за съответни срокове, посочете данни за юридическото лице, чрез което упражнявате дейността си и дайте възможност за контакт по имейл и телефон. Това повишава доверието на потребителите и вероятността да получите поръчка от тях.

3. Маркетинг стратегията

Достигането и привличането на повече потребители към сайта е най-ценното нещо за вашия бизнес. CloudCart, подобно на други платформи за създаване на сайтове за електронна търговия, предоставя вградени маркетинг инструменти, с които да развиете бизнеса си и да генерирате повече продажби:

  • Специални предложения на база поведението на потребителя
    Имайте предвид, че не можете да заинтригувате всички потребители с еднакви маркетингови техники и оферти по шаблон. Използвайте събраните данни от бюлетини, събития, коментари в социалните мрежи и цялостното потребителско поведение. Анализирайте ги и направете персонализирани оферти. Няма нищо по-привлекателно за клиента от това да получи точната офертата в подходящия момент. Но и няма нищо по-досадно от предложение, от което клиентът не се нуждае, с текст „специално за теб“.
  • Имейл маркетинг
    Направете интеграция с инструмент за автоматизирани имейл кампании като например MailChimp и използвате силата на имейл маркетинга за изпращане на конкретни съобщения до клиентите, въз основа на действията, които са предприели на сайта. Например, клиент много често добавя продукти в количката, но поради множество външни или вътрешни фактори напуска страницата, без да завърши покупката. В този случай можете да му изпратите напомнящ имейл, за да завърши покупката. Ако след отваряне на мейла за забравена количка, той все пак не завърши покупката, е добра идея да му изпратите кратка анкета, с която да съберете обратна връзка, какво точно го е накарало да прекрати поръчката си.
  • Фокусирайте се върху предпочитаните методи за разплащане
    Може да обогатите маркетинг стратегията си, като предложите по-голям избор и по-удобни методи за плащане и доставка от конкурентите си. Плащането с карта вече е един от почти задължителните методи за разплащане и клиентите дори сами го изискват. А предимството за търговеца е, че получава сумата директно по сметката си.

Бъдещето е в Интернет и инвестирането в успешен и работещ електронен бизнес е от голямо значение. Съсредоточете се върху таргет аудиторията си, тествайте нови идеи и открийте кои подходи работят за създаване на постоянен и нарастващ поток посетители. Възползвайте се от безбройните възможности на електронната търговия и ги приложете правилно за успешното развитие на онлайн магазина си. Ние заедно с CloudCart сме насреща, за да съдействаме на всяка една стъпка. Запазете час за консултация за услугата!

Вижте също и Четири „горещи“ пазарни ниши в онлайн търговията

Прочети повече



Виж всички

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с Вас

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете офис

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon