Банка ДСК пуска нова програма за лоялност „Merci”
С „Merci” клиенти с дебитна или кредитна карта от Банка ДСК или Експресбанк ползват отстъпки в над 900 търговски обекта
Банка ДСК обяви, че предоставя на всички свои клиенти с дебитна или кредитна карта нова програма за лоялност „Merci“. С нея клиентите получават отстъпки при плащания с карта в над 900 търговски обекти в цялата страна. Отстъпката се начислява директно в момента на плащане на ПОС терминал в съответния магазин, като намаление в общата дължима сума за покупка.
„Merci“ е нововъведение за клиентите на Банка ДСК, а за тези на Експресбанк е валидна от есента на миналата година. Създадена с цел да улеснява притежателите на всички видове дебитни и кредитни карти, издавани от двете финансови институции, инициативата предоставя преференциални условия с атрактивни отстъпки между 5% и 50% от цената, при пазаруване в различни видове търговски обекти.
В „Merci“ са включени 30 добре познати търговски марки на българския пазар, разполагащи с над 900 обекта в цялата страна – от сферата на фармацията, здравеопазването, мода, пътувания, спорт, детски стоки, книжарници, горива, автомобилни услуги и много други. Освен постоянните фиксирани отстъпки, предлагани от тези търговци, картодържателите на двете банки могат да бъдат приятно изненадани с допълнителни ексклузивни предложения и комплименти, валидни за лимитиран период от време. Разработеното мобилно приложение „Merci“ позволява на потребителите да се възползват в пълна степен от предлаганите възможности - могат да намират всички търговски обекти в близост, посредством геолокация на мобилните устройства и да се информират за отстъпките спрямо индивидуалните условия на всеки търговец. Също така могат да получават информация за намаления и известия за нови оферти.
Всички картодържатели на Банка ДСК и Експресбанк участват автоматично в програмата, като е необходимо само да инсталират безплатното приложение на своите мобилни устройства и да регистрират своята карта за разплащания. Двете банкови организации продължават да работят съвместно по прилагането на други нововъведения, които са част от цялостния процес на интеграция, и имат за цел да подобрят допълнително потребителското преживяване.