Банка ДСК с извинение за временни технически смущения в електронно и мобилно банкиране
Днес в интервала между 09:48 и 12:54 ч., поради технически инцидент при наш основен доставчик на комуникационни услуги, настъпиха нарушения в работата на Клоновата мрежа и онлайн/мобилното банкиране на Банка ДСК. Картовата система на Банката не беше засегната.
Държим да подчертаем, че инфраструктурата и информационните системи на Банката са в пълна изрядност и проблемът не се дължи на тях.
Фирмата-доставчик на комуникационни услуги установи причината за инцидента и работи усилено за нейното отстраняване. Тя предостави алтернативно решение и от 12:54 ч. каналите за обслужване на клиенти работят, но при електронното и мобилното банкиране се наблюдава забавяне на услугите.
Доставчикът пое ангажимент да приложи цялостно разрешаване на техническия проблем към 16:30 ч. днес, с което услугите ни ще се предоставят безпроблемно.
Извиняваме се на нашите клиенти за причиненото неудобство!
С уважение,
Банка ДСК