Тествайте новата функционалност на DSK Smart за превод на средства по мобилен номер
В следващите две седмици потребителите на DSK Smart, мобилното банкиране на Банка ДСК, ще могат да тестват най-новата функционалност на приложението за превод на средства само по мобилен номер. Така ще могат сами да се уверят в предимствата и удобствата, предлагани от новата функционалност, която се подготвя за внедряване.
И не само това. Всички участници ще получат обратно по сметката си таксите за направените преводи през новата услуга по време на тестовия период (15.01. - 31.01.2021 г.) до един месец след приключването му. А коментарите си за новата услуга „Преводи по мобилен номер“, потребителите на DSK Smart могат да споделят на специално създадена страница или чрез формата за обратна връзка на мобилното приложение.
Желаещите да използват новата услуга на Банка ДСК трябва да притежават смарт телефон с операционна система Android над 4.4.2., да последват линка „Присъединяване към бета-програма“ в описанието на DSK Smart в Google Play и да инсталират наличната актуализация на мобилното банкиране.
Инсталирането на новата версия на DSK Smart ще замести настоящата. След като си свалят новата версия, потребителите трябва да активират функционалността „Преводи по мобилен номер“ от меню „Настройки“ на мобилното си банкиране и да разрешат достъпа до контактите си, записани в телефона. След като направят и това, в меню „Преводи“, „По мобилен номер“, на DSK Smart потребителите ще могат да видят списък с всичките си контакти, които са активирали новата услуга и на които вече могат да изпращат пари само с няколко клика.
Преводите стават изключително бързо, лесно и удобно, като след избор на получател и мобилния му номер банковата му сметка се зарежда автоматично. Наредените суми се потвърждават с DSK mToken или SMS код с цифров сертификат, а средствата са налични в сметката на получателя до минути.